torstai 13. elokuuta 2015

Bäk.

Mä niin arvasin, että tän blogin kirjotus jäisi, kun siinä vaiheessa en meinannu ehtiä kirjottaan toistakaan blogia. Nyt päätin sit ottaa niskasta itteeni kiinni ja jatkaa.

Vuosi on vierähtänyt Fitfarmin bikini challengesta ja sille tielle jäin, nimittäin jatkoin siitä lähes suoraan Fitfarmin kisavalmennukseen. Eli nyt yleisurheilun lisäksi olen treenannut tähtäimenä body fitness -kisat ensi keväänä. Treenejä mulla on neljä kertaa viikossa, nimittäin kuntosalia ja siihen päälle käyn pari kertaa treenaamassa joko juoksua tai hyppylajeja. Eli yhteensä kuusi treeniä viikossa.



Miten noi sitten sopii yhteen..? Tavallaan nuo sopii aika hyvin yhteen, koska yleisurheilua tukee kuntosalitreeni ja loikat ja juoksu kehittää jalkoja. Mutta esim. salilla tulee tehtyä ihan liian pitkiä sarjoja, menee voimakestävyyden puolelle, vaikka optimaalista taitaisi olla pikavoiman treenaus, tosin riippuu kauden hetkestä, minkä pituisia sarjoja tehdään. Välillä olen kyllä (salaa) tehnyt hermottavia lyhyitä sarjoja. Sen saa helposti laittamalla hiukan liikaa painoa tankoon ;)

Mut siinä siis tämän hetken tilanne ja tarkotus ois päivitellä tän projektin kuulumisia jatkossa enemmän (siihen ei paljon vaadita).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti